
آیا اگر کسی ۵۰ یا ۶۰ سال سن داشته باشد میتواند با پرداخت حق بیمه بازنشسته شود؟
آقایان با بیش از 60 سال و خانم ها با بیش از 55 سال سن ، با هر میزان سابقه پرداخت حق بیمه می توانند متناسب با سابقه حق بیمه ( بدون رعایت شرط حداقل دستمزد ) بازنشسته شوند.
البته این افراد باید حداقل 10 سال سابقه حق بیمه داشته باشد و در صورتیکه این میزان سابقه را نداشته باشند می توانند مابه التفاوت آن تا 10 سال را از سازمان تامین اجتماعی خریداری نمایند.
مرکز اسناد و قراردادهای حقوقی ایران – یک سند 1 سند |

